CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 18, 2011

Pesan ibu untuk Zulaikha yang dah umur 2 tahun

Posted by Zaza at 9:45 PM 0 comments
Assalamualaikum Zulaikha...
Dah lama ibu tak tulis apa2 dalam blog zulaikha ni
Ibu sibuk keje...huhu...pastu malam2 ibu letak aje kepala kat bantal, terus tidur sampai pagi...
Kekadang mandi pun tak lagi, terus tetidur...
Mungkin faktor umur dah lanjut kot...+_+

hari ni umur Zulaikha 2 tahun 12 hari tau...

dah macam2 zulaikha pandai...
Dah pandai nyanyi lagu air pasang pagi, papaku pulang dari kota, lompat si katak lompat, cik mamat ada kebun...:)
Dah pandai ambil air sembahyang, solat...
Dah pandai azan, baca doa sikit2...+_+ tiap2 petang mesti zulaikha nak tengok azan
Pukul 6:30 dah nak tengok azan, pastu zulaikha ngamuk2 bila cakap azan tak ada...
Bukan nenek/ibu/ayah tipu...memang betul 6:30 petang orang tak azan lagi....:)

pagi tadi ibu telefon, zulaikha tengah bersenam...hehe

Sekarang zulaikha masih duduk dengan nenek..
Nanti tiba masa sesuai..ibu bawak zulaikha duduk dengan ibu..
Harap masa tu zulaikha tak takut dengan orang lagi....
Ibu susah hati nak hantar zulaikha ke taska sebab zulaikha memang takut sangat dengan orang yang tak dikenali
So nanti zulaikha dah besar sikit, ibu dengan ayah hantar zulaikha pergi taska, jangan nangis tau!
Jangan takut2 lagi....:)
So nanti kita satu family dapat duduk sama2...
::Happily Ever After...::

Walaupun setiap hari ibu susah hati fikir pasal zulaikha, ibu percaya kalau kita selalu berdoa minta pada Allah s.w.t. , akan dipermudahkan jalan kita dalam setiap hal...
jadi ibu selalu doa agar dipermudahkan urusan kita sekeluarga dunia akhirat...Amin...

Pesan Ibu untuk anak ibu:
Semoga menjadi anak yang baik dan mudah menerima didikan..
Semoga Zulaikha menjadi permata hati ibu dan ayah, atuk dan nenek...
Semoga ibu dan ayah menjadi ibu bapa yang terbaik untuk Zulaikha...

Sayang anak ibu...:)